Dlaczego prosimy o kontakt

Próba kontaktu z naszej strony oznacza, że Twój obecny bądź poprzedni wierzyciel zlecił nam obsługę Twojego zobowiązania. Jesteśmy po to aby wypracować najlepsze rozwiązanie, zadowalające dla obu stron. Skontaktuj się z nami aby poznać najkorzystniejszą ofertę jaką możemy Ci zaproponować.

Nie zawierałem żadnej umowy z Vezio Point

Vezio Point działa w imieniu Twojego wierzyciela, który przekazał obsługę sprawy. Nie ma obowiązku informować Cię o tym fakcie. W każdej chwili możesz się z nami skontaktować i wyjaśnić sprawę

Nasza oferta dla Ciebie

Chcemy aby oferta, którą Ci złożymy odnośnie spłaty zobowiązania była efektem wspólnych uzgodnień: określ swoje możliwości spłaty, zaproponuj termin lub złóż wniosek o rozłożenie płatności w trybie ratalnym.

Zobowiązanie jest już spłacone

Nie musisz dzwonić i informować nas o tym fakcie. Wystarczy że prześlesz na adres monitoring@veziopoint.pl. potwierdzenie spłaty zobowiązania.

To nie jest moje zadłużenie

Jeśli uważasz, że zadłużenie które wskazujemy nie dotyczy Ciebie poinformuj nas o tym. Skontaktuj się z nami telefonicznie i mailowo, a do czasu wyjaśnienia sprawy z wierzycielem nie będziemy podejmowali żadnych działań wobec Twojej osoby.

Potrzebuję porady w związku z zadłużeniem

Przede wszystkim chcemy z Tobą współpracować, nie narzucać. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i przedstaw swoją sytuację finansową. Naszym celem jest aby plan spłaty był realny zarówno dla Ciebie jak i dla nas.

Nie widzę możliwości spłaty zobowiązania

Problemy same się rozwiązują tylko dlatego że będziesz je ignorował. Chcemy i możemy pomóc, ale pierwszy krok czyli skontaktowanie się z nami musisz wykonać sam. Nie chcesz o tym rozmawiać telefonicznie? Napisz do nas na adres email: kontakt@veziopoint.pl

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
+48 789 787 922
kontakt@veziopoint.pl
Vezio Point Sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 18 lok. 108, 02-591 Warszawa. W trosce o bezpieczeństwo każdy kontakt telefoniczny lub mailowy poprzedzony jest weryfikacją, czy kontaktujemy się z właściwą osobą. Dlatego też prosimy o zrozumienie i wyrozumiałość w przypadku pytań o imię i nazwisko, adres, datę urodzenia lub numer Pesel.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Jeśli jednak masz uwagi dotyczące formy i sposobu naszej pracy będziemy zobowiązani za podzielenie się nimi. Napisz do nas: reklamacje@veziopoint.pl
Vezio Point Sp. z o.o.
ul. Stefana Batorego 18 lok. 108
02-591 Warszawa.
Informujemy, że czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. W przypadku wydłużenia tego terminu poinformujemy Cię o tym fakcie, dodatkowo wskazując przewidywany termin odpowiedzi.

Skontaktuj się z nami

Wysyłanie...
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!

Masz inne pytanie?

Adres

ul. Stefana Batorego 18 lok. 108, 02-591 Warszawa